Ons restitutie- en retourbeleid duurt 30 dagen. Als er 30 dagen zijn verstreken sinds je aankoop, kunnen we je geen volledige terugbetaling of omruiling aanbieden. Om in aanmerking te komen voor retournering, moet je artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin je het hebt ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten. Verzendkosten voor retour dienen zelf betaald te worden.

Persoonlijk gemaakte producten waarin je zelf de opdruk mag kiezen (kleur en/of tekst) mogen niet retour.

Mocht je een item willen retourneren stuur dan een mail naar info@kireatief.nl met je bestellingnummer en om welk item het gaat. Vermeld ook erbij wat het probleem is. Je zal een reactie krijgen of je het mag opsturen en naar welk adres.

Om je retourzending te voltooien, hebben we een ontvangstbewijs of aankoopbewijs nodig.

Er zijn enkele gevallen waarin niet (een gedeelte van) het bedrag teruggestort kan worden:

  • Als een item niet in de originele staat is, is beschadigd of andere redenen die niet zijn te wijten aan mijn fout.
  • Elk artikel dat meer dan 30 dagen na levering wordt geretourneerd.

Zodra uw retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we je een e-mail om je te laten weten dat we je geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen je ook op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling.

Als je bent goedgekeurd, wordt je terugbetaling verwerkt en wordt er binnen een bepaald aantal dagen automatisch het bedrag op je rekening teruggestort.

Late of ontbrekende terugbetalingen

Als je je geld nog niet hebt ontvangen, check eerst je bank account nog een keer.

Neem contact op met je bank. Soms duurt het wat langer voordat het gestort wordt.

Als je al dit bovenstaande hebt gedaan en je nog steeds geen terugbetaling hebt ontvangen, neem dan contact op via info@kireatief.nl

Sale artikelen

Alleen normaal geprijsde artikelen kunnen geretourneerd worden, de afprijzingen vallen hierbuiten.

Als het artikel niet als cadeau was gemarkeerd toen het werd gekocht, of als de cadeaugever de bestelling naar zichzelf heeft laten verzenden om het later aan jou te geven, sturen we een terugbetaling naar de cadeaugever en zullen zij je retourzending te weten komen.

Als je een artikel wil retourneren stuur je een mail maar info@kireatief.nl. Hierin vermeld je het bestelling nummer en om welk artikel het gaat. Ook vermeld je de reden van de retourmelding. Hierna zal je een reactie krijgen of dit een geldige reden is en ontvang je het retouradres.

U bent verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. Verzendkosten worden niet gerestitueerd. Als u een terugbetaling ontvangt, worden de kosten van de retourzending in mindering gebracht op uw terugbetaling.

Afhankelijk van waar je woont, kan de tijd die het duurt voordat je omgeruilde product bij je is, variëren.

Als je duurdere artikelen retourneert, kun je overwegen een traceerbare verzendservice te gebruiken of een verzendverzekering af te sluiten. We kunnen niet garanderen dat we je geretourneerde artikel zullen ontvangen.

Neem contact op voor vragen via info@kireatief.nl